CHARRA “EL RAMU ASTURIANU: UNA VISIÓN ETNOGRÁFICA.”

Ayeri tuvimos el gustu de sentir a Eva Tejedor, falanos del ramu asturianu, l’ufrenda’l ramu y les dances y cancios rellacionaos pa con él nel so conceyu d’orixe, Peñamellera Baxa.

Eva tuvo brillante, fíxonos un percorríu por distintes llocalidaes del conceyu Peñamellera Baxa ya nuna mistura de charra, esposición fotográfica y conciertu, foi averándonos al xeitu de cellebración del ramu en cá llocalidá lo que fizo del eventu daqué perinteresante, afayaízu y prestosu… de fechu hebe dalguna vegada que los cancios l.legaron a poneme los pelos comu escarpies!

Tamién pude constatar, poles indicaciones ya desplicaciones d’Eve Tejedor, qu’esiste un venceyu manifiestu ente l’ufrienda’l ramu a la Virxe y les ufriendes de nuesos ancestros a la Dios Madre. Yeren ritos de fertilidá, cristianizaos col pasu’l tiempu y qu’angüañu formen parti del folclor asturianu.

Nun mos queda más qu’agradecer a tola xente qu’averose a sentir la charra la so presencia, al personal del palaciu de Valdecarzana l’escelente tratu de so pa con nos, a la Ca’l Conceyu d’Avilés la cesión d’usu de la sala pa facer esti eventu, a mio compañera Alicia el so trabayu y enfotu y por supuestu a Eva Tejedor pola so collaboración y por compartir con toos/es nos el so saber y la maxa’l so canciu cola xente que tábemos ellí.

Fernán Morán, presidente de la Lliga Celta d’Asturies.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s