CONFERENCIA: AVERAMIENTU A LOS ESTRUMENTOS MUSICALES N’ANTIGÜEDÁ CÉLTICA Y OTROS ÁMBITOS.

Bones a toos y toes, ayeri tuvi l’inmensu placer de sentir na conferencia qu’impartió na sala conferencies de la biblioteca pública Xovellanos de Xixón el gran Daniel García de la Cuesta.

P1050212

Llevonos de viaxe a lo llargo de casi 5 milenios, y amosonos el “continium” esistente’n gran variedá d’estrumentos qu’usénse angüañu ya usábense hai 2000 años… somos herederos/es d’esa bayura cultural ya identitaria si se quier y tamos obligaos a caltenela pa les xeneraciones futures asina comu dir recuperando parte d’ella qu’entovía sigue nel escaezu. Tamién tuvimos xeitu de sentir dalgún de los estrumentos de los nueso ancestros y ver decenes de semeyes de decenes d’estrumentos que la mayoría los/es mortales nun conocíamos.

Foi tan afayaíza ya interesante la conferencia que fízosenos curtia, llamentáblemente tuvimos que parar casi de repente (escaecimos el pasu’l tiempu) y nun dio tiempu más que a facer tres entruguines rápides enantes de marchar.

P1050210

Per últimu ya nun menos importante, tuve l’honor de qu’asistiera a la conferencia, un de los cofundadores de la Lliga Celta d’Asturies de los 80’s, el compañeru -voi atreveme a nomalu asina- Xesús López Pacios, es cual tresmitiome’l so agradu de que tornáramos a “revivir” el proyeutu ya perpetuáresmolu nel tiempu. Foi pa mí un braeru placer falar un ratu con él, un braeru placer.

P1050203

Comu nun pue ser d’otru xeitu, queremos agradecer, sobro too a tola xente qu’averose n’esa tarde lluviosa de xueves a compartir con nos esta esperiencia, al personal de la biblioteca pública Xovellanos de Xixón la so cesión de la sala y too’l material técnicu pa poder facer la conferencia y por supuestu al gran Daniel por compartir con toos/es nos el so saber.

Salú y ta la prósima!!!

Fernán Morán, Presidente de la Lliga Celta d’Asturies.

Semeyes:

1ª.- Daniel García de la Cuesta impartiendo su conferencia.

2ª.- Daniel García de la Cuesta impartiendo su conferencia.

3ª.- Fernán Morán, Presidente de la Lliga Celta d’Asturies y Daniel García de la Cuesta -músico tradicional e investigador- esperando pola xente pa entamar la conferencia.

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s