CASTROS ASTURES: CASTRU DE PEÑA DE L’HOME.

Castru Peña del Home ye un asentamientu fortificáu típicu prerromanu asitiáu en Paradela de Muces, pedanía perteneciente al conceyu de Priaranza del Bierzo na contorna d’El Bierzo, País Llïonés, al noroeste de la península Ibérica, asitiáu a 1147 msnm d’altitú. Foi descubiertu nel 2003 pol arqueólogu José Courel.

La so construcción puede asitiase ente los sieglos VI – II a.C. La estensión del castru ye aprosimao 700 metros cuadraos.

Castro-Peña-del-Hombre-o-de-Coba-de-Moura-2

La ocupación Astur prerromana del castru foi comprobada al traviés de los afayos arqueolóxicos, atopándose estructures circulares de piedra. En dicha pedanía tamién s’atopó una espada de llingua de carpa enllastrada nuna roca que pudo ser fabricada a finales de l’Edá de Bronce.

Pueden estremase dos grandes árees: el conxuntu defensivu y l’interior del castru. El conxuntu defensivu del castru ta compuestu por un foso, muralla defensiva de 3 metros d’anchu y restos d’una torre circular de gran altor. L’interior del castru, puén constatase viviendes circulares.

Les zones con escavaciones arqueolóxiques nun lleguen al 1% del total de la so estensión y con gran cantidá de maleza.

Interior_del_Castro_de_Paradela_de_Muces

Anterior a la pequena escavación nel interior, el castru foi estudiáu de manera bien aprosimativa por Julio Vidal Encinas y Pablo Rodríguez González estableciendo provisionalmente, una filiación romana, asociáu cola rede hidráulica cercana de suministru a la gran mina de Las Médulas.

El castru foi datáu por un equipu d’arqueólogos de la Xunta de Castiella y Llión en febreru de 2012, encabezada por Jesús Courel. N’esa visita dataron el castru ya la canal romana que pasa por dicha xurisdicción.

Fonte: Wikipedia.

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s